Hari Sukan SK Air Merah


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiiiiii . Korang sihat ? Aku resdung ah . //hingus meleleh HAHA . Korang jangan sangka tu sekolah aku pulak . Yang SK Air Merah kat title tu . Tu sekolah adik akulah . Aku sekolah SMK Air Merah . Hari Sukan SMK Air Merah pun dah lepas . Malas nak cerita pasal Hari Sukan sekolah aku . Sad things have there .

Semalam aku stayback semata-mata teman adik aku yang masuk acara golek tayar tu . Macam tulah . Mak dengan abah aku tak percaya adik aku duduk sorang-sorang dekat sana . Aku boleh pulak merajinkan diri pergi teman . Dah ah kedai topup tu tutup . Aku stayback sebab tu tau ! Damn it . Grr .

Berbalik kepada topik tadi . Acara golek tayar adik aku menang dapat nombor 3 je . Hadiah pulak kedekut nak bagi . Hampehh punya cikgu . Hadiah tu ambik dekat cikgu pulak . Dahlah rumah hijau dapat nombor 4 . Rumah sukan adik aku tu . Selalunya rumah hijau first . Tapi kali ni rumah hijau down banyak gila ! HAHA . Merah ! Merah ! Maju Merah . Merah dapat first kali ni . Dari tahun lepas lagi . Bangga gila sesiapa yang mengharumkan rumah merah tu selepas ditinggalkan aku .


Gambar masa Hari Sukan adik aku tak capture pun . Handphone pun tak bawak . Adik aku bawak baju ganti aku je . Haih . Pandai punya adik . Dekat SMK Air Merah rumah Biru yang menang . Aku tak masuk acara pun . Cikgu gantikan aku dengan orang lain . Mentang mentang badan aku sedikit berlemak macamlah aku tak boleh lari . Takpelah . Aku relakan sebab masa tu hari lahir guru rumah sukan . 



Kang Kyung Joon comel aku . HAHA . Dalam K-Drama Big . Nanti aku bagi penerangan .
Sayonara



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: