Dia perasan lol


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiii . Hari ni aku dengan kawan-kawan pakat pakat tukar komik . Aku komik lama-lamalah . Kalau baru tu tak lagi . Duit habis . Hehe . Padahal tak habis lagi . Cuma nak simpan beli barang KPOP lagi . Korang takpelah . Beli barang KPOP takde masalah bagi korang . Aku nak beli apa-apa guna duit sendiri . 

Dia perasan ? Yang tu orang yang tak sedar diri lol . Geram gila aku dengan orang ni . Aku selisih dengan dia tadi . Selisih dengan aku je duduk mengutuk mengata aku . Selisih je ada je benda yang tak puas hati dia nak kutuk . What the hell this girl ? Aku dah mintak maaf pun macam tu jugak . Well , mulut manusia tak boleh nak halang . Teruskanlah . Kau yang akan dapat dosa kering . 

Ramai kawan aku dah ada crush . Jelez pun ada . Hehe . Yelah , kita single . Bila chat dengan diorang ada je nak cerita pasal crush . Alah , sabar jelah . Nanti bertemulah dengan jodoh aku . Buat apa ada crush sekarang ? Nanti kalau dia bukan jodoh kita rugi je . Kan agama kata kalau nak ada crush niatnya nak kahwin dengan bila sampai masanya . Tapi kalau kita ada crush saja-saja tak payah kot . Sakit hati bila break . Betul tak ? Hehe . Dah macam pakar cinta pulak aku ni . 


Tiuplah swing gum bagi pecah . Boom ! ! ! XDD
BAI

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: