Blockqoute Rosak


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiii . Korang sihat ? Aku mestilah sihat . HAHA . Syukurlah aku masih boleh berpuasa dan boleh hidup dengan segar lagi . Jangan sia-siakan masa yang ada . Aku tau layan facebook je . Tengok ah sekarang . Dah macam tak terurus je . Okey tengok blockqoute aku jadi apa ? Rosak weh . Sedih .

Lee Minhyuk
Korang cuba sentuh blockqoute tu . Rosak kan ? Tak puas hati ni . Korang tolonglah aku . Macam mana nak bagi okey balik . Aku tak pandai repair apa yang ada dalam blog ni . Aku malas nak cari benda rosak . Itupun hasil daripada peninjauan pos kelmarin . Tolong eh .


Ppyong


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

Atin Tory said...

salam hye nara . boleh atin bantu?
knp dgn mslhnye tu?
boleh jelas kan? maybe atin boleh bantu.