Bilik Idaman


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiii . Korang puasa tak hari ini ? Aku ? Aku mestilah puasa . Sebenarnya perut aku ni dari tadi lagi berbunyi-bunyi . Kriukkk kriukkk . Kelaparanlah pulak . Sabar perut . Nanti kau boleh makan banyak-banyak jugak . Apa aku merepek ni ? -___-

Atas tu gambar apa weh ? Tajuk tu apa pulak ? HAHA . Alah -.- gambar bilik idaman akulah tu . Aku nak bilik hitam pink . Mesti lawa kan ? Tapi gelaplah pulak bilik aku . Kalau pink putih mesti lawa kan ? Mesti daebakkk . Tapi sekarang bilik aku putih je . Sudahnya bilik aku berselerak lagi . Hesy , bila bilik aku nak lawa macam tu kan ? XDD




Lihat gambar dekat atas . Itu antara bilik idaman aku . Korang ? Gambar 1 ke menjadi idaman korang ? Itupun kalau korang minat kuning pink . Kuning tu yang aku tak minat -.- Mungkinkah gambar 2 menjadi idaman korang ? Korang minat koko pink pilihlah yang itu . Lawa jugak . Hehe . Adakah gambar 3 menjadi bilik idaman korang ? Ah , tidakk . Itu aku punya . Lawa gila >,< Berselerak je . Tapi aku suka bilik aku penuh . Tak nak ada ruang lebih pun dalam bilik tu . kekeke~ Pilihlah dan berangan~ 

BAI





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: