Aku takut


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii . Hari ini genaplah hari ke 7 aku puasa . Genap ke ? HAHA . Main sebut je . Dah orang lain sebut macam tu -.- Yelah , lama lagilah nak puasa . Kira pun buat kita kecewa je . Kira-kira nak raya banyak hari lagi membuatkan kita kecewa betul tak ? Untuk puasa kali ni aku harap dapat puasa dengan baikk ! 

Weh aku takutlah . Inilah akibat minat dekat budak KL . Akibatnya terpaksalah aku tanggung . Dia suruh aku hati-hati . Mulanya aku tak faham . Tapi bila dia cerita balik aku mula takut . Dia kata ada orang perempuan stalker facebook aku . Rasa-rasa perempuan tu siapa ? Mak dia ? Sepupu dia ? Kakak dia ? Buang benda negatif . Haih . Harap-harap bukan orang yang tak baiklah . 

Atas permintaan dia telah tunaikan . Dia dah pakai dp sendiri . Tulah janji lagi . Nak belanja aku ice cream sangat . Aku mintak banyak-banyak kang tak mampu pulak nak bayar . HAHA . Merepek je aku . Bila masa aku suka makan ice cream ? Tapi aku tahu dia takkan boleh belanja punyaaa . Sebab aku pun tak tau bila aku boleh pergi KL . Haih . Tak dapatlah merasa ice cream nanti .//Kempunan 



Post yang menceritakan dia reject itu hanya salah faham . Minta maaf . Sebenarnya hari tu dia tak faham apa yang aku bagitau kerana aku bagitau secara sipi-sipi . Dia telah fikir aku suruh dia tukar dp domo . HAHA . Merepek budak uh . 
BAI

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: