Tired because school !


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai korang . Sekarang dah kena sekolah . Tak boleh cuti lagi ke ? Penat . Buat kerja itulah inilah . Aduh ! Lepastu dapat markah peperiksaan . Buat aku gementar tiap-tiap hari tunggu markah periksa tu . Gamaknya nak dekat aku tak berapa study jadi memang takutlah . Lagi-lagi Math . Memang boleh buat orang takut Math tu . HAHA . Huuuu .

Kalau dah dapat markah periksa mesti kena buat pembetulan . Aku tak suka !!! ._. Tolong aku . Dapat markah sikit semestinya kena buat pembetulan banyak kan ? Jadi itulah yang akan terjadi kepada aku . Nak menangis pun ada . Banyak bersabar . Jom tengok markah periksa aku .

Bahasa Melayu - 68 atau 70 (ada penambahan markah)
Bahasa Inggeris - 70 
Science - 51
Mathematics - 36 (gagal)
Geografi - 65
KHB (PK) - 47
Agama - 61
Sejarah - 68
Teruk kan ? Alah , aku tahu aku tak pandai macam orang lain . Aku biasa je . Tak istimewa macam orang lain . Mathematics tu Alahai . Lemah kot . Gara-gara guru dulu tu . Dia ajar aku tak faham . Jadi macam nilah . Sabarlah . Aku akan berusaha lebih untuk periksa nanti punya . 

BAI

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: