Sukantara


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai . 19/6/2012 adanya sukantara SMK AIR MERAH . Aku semestinya join . Sukantara untuk bagi markah dekat rumah sukan . Semua wajib join sukantara supaya rumah sukan dapat markah . Sesiapa yang tak datang rumah sukan dialah yang paling down . Nasib koranglah yang rancang tak nak datang sukantara . Dengan bangganya dirasmikan rumah sukan korang paling terbawah .

Aku rumah sukan biru . Sekali seumur hidup aku rumah sukan biru . Selama ni aku rumah sukan merah . Tak pernah sekali pun aku rumah sukan biru . Hijau kuning lagi tak pernah . Aku memang tak suka warna hijau kuning . Nasib tak masuk rumah sukan tu . Antara terlemah je .

Sukantara kali ni cuma lontar peluru dengan lari 100 meter . Senang je kan ? Kalau tak boleh lari jalan . Aku sangatlah bernasib baik . Aku lepas semua tu . Lari diberi masa 17 saat . Aku lepas . YAHOOOOOO ! Jarang-jarang dapat lepas tu . Tapi aku memang selalu lepas . lolxD Lontar peluru lepas satu garisan je . Bola berat macam dengan apa lagi . Memang jangan haraplah aku lepas tiga . Walaupun berat badan 40 lebih jangan harap yang tu terjadi . 



Biru black smoke tu . HAHA . Aku suka biru laut je . Biru lain pelik je . Hitam tu abaikan . Fokus warna biru je . Kalau kau fokus warna hitam , aku tembak kau . Kekeke~ Sokong rumah biru ! ! ! Jangan sokong rumah lain . 

BAI


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: