Imagine


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hello . Bayangkan ? Imagine ? Fahamkan jelah . Aku cuma nak meluahkan perasaan je . Aku sentiasa tak puas hati ._. Lagi-lagi pasal ni . Yang lain tu aku boleh terima dengan redha lagi . Tapi yang ini aku susah nak terima lol . Payah dan ambik masa .

Aku dah mintak maaf dia masih duduk buat macam aku sakitkan hati dia lagi . Okey fine salah aku sebab tuduh kau , adik kau pukul dia . Tapi masa aku cakap benda ada kot tahu ? Aku dah cakap dekat dia pasal benda tu . TAK PASTI . Tapi dia nak jugak main cari gaduh . Bila dah gaduh aku yang kena tanggung . Semua yang aku cerita dia bagitau . Aku tak suka sebab hal yang dia nak bagitau semuanya tak membawa kebaikan pun .

Tadi dia buat hal lagi . Aku sentiasa tak puas hati pasal ni . Dia tu dah berubah banyak . Pakai stokin pendeklah kain pendeklah . Mengikut je tahu . Nasib baik aku jenis boleh kawal diri . Ingat tadi nak mengamuk je . Nasib je aku boleh bersabar . Tawakal jelah . Someone bagi aku happy balik . Bad mood sebab dia je .

Esok ada pertandingan akhir . Aku masuk ._. Aku masuk ._. Getar seluruh badan bila tahu esok dah kena lawan . Aku masuk lontar peluru . Nasib baik dah biasa . Kalau tak patah tulang tangan aku . Hehe . Biasa-biasa aku pun bukannya pernah menang . Berat jugak peluru tu . Bukan peluru pistol lolxD Bola berat tu . Kecik-kecik tu . Tolong bagi semangat dekat aku . Takut TT__TT



Ppyong


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: