Dongsaengs mention aku dalam post !


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai korang . Aku dapat kakak baru . Macam kakak angkat jelah . Nama dia YANA . Tapi aku tak panggil nama dia . Panggil macam biasa padahal dia lagi tua dari aku . Dasar tak hormat orang yang lagi tua . HAHA . Aku tak biasa panggil kakak adik . Lagipun kat rumah ada panggilan tersendiri . Macam Along Angah . Lebih kurang macam tulah .

Unnieeeeee , adik kau pun nak mention unnie dalam post . Tak adil unnie sorang je mention adik dalam post . HAHA . Aku suka cakap banyak ke ? Dengan kawan alam maya aku buatlah macam tu . Kat sekolah aku ni pendiam . Tak berapa cakap . Kawan pun tak banyaklah kan ?
Biarlah aku nak enjoy dengan unnie dengan kawan alam maya aku . Aku nak juga merasakan ada kawan real ambik berat .

Unnieeeeeeeee , aku kahwin dengan Min Hyuk BTOB tu . HAHA . Adik main-main jelah . Adik minat Min Hyuk tu macam orang lain minatlah . Okey saja berlagak tak nak share Min Hyuk . Padahal dalam hati buat tak tau je sape nak dekat Min Hyuk . Jangan risau . Korang rembat je Min Hyuk dalam realiti . Aku rembat Min Hyuk dalam mimpi je . HAHA . Ambiklah . Siapalah aku nak kahwin dengan Min Hyuk . Lagi-lagi umur aku yang masih mentah .

Unnieeeeee , adik saja je berlagak matang padahal perangai macam budak-budak . Mintak maaflah kalau guna perkataan 'aku' 'kau' dengan unnie . Tak tau pulak unnie tua daripada adik . Unnie bagitau baru adik tau yang unnie tua dari adik . Alahai , kesian aku . Jangan marah unnie . Nanti adik panggil kakak . Kakak panggil adik . HAHA . Ye , kakak tersayang . #jangan muntah .

Makin lama aku post makin merepek aku tulis . Mintak maaf jika ada perkataan yang mungkin menyakitkan hati korang terutamanya hati Unnie . Pertama kali ada Unnie yang suka KPOP sama macam aku . Suka suka suka . Ah , rindu unnie . Tiap-tiap kali balik sekolah mesti buka facebook teringat unnie . Unnie mana ? Nak kacau unnie . ;)

Sayonara


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: