AMARAN KEPADA FOLLOWERS !


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai korang . Gambar di atas tiada kena mengena . Dengar baik-baik . Pandang dengan teliti apa yang hendak diberitahu . Aku memang serius dengan benda ini . Aku memang tak suka orang buat macam ni .

Firstly , kepada yang follow aku please inform dekat chatbox . Senang aku nak balas follow korang . Jangan letak email . Letak link blogger korang dekat chatbox tu . Faham ? Nanti korang follow blog , aku pulak tak follow korang . Sebabnya cuma benda tu . Jangan salahkan aku bila aku tak follow korang pasal benda tu .

Secondly , Bila aku dah follow korang jangan tak follow balik . Aku dah inform dekat chatbox korang . Kalau takde chatbox pasanglah chatbox dekat blog korang . Senangkan orang yang nak follow blog korang . Tak susah pun pasang chatbox tu . -_-

Thirdly , jika aku tak follow balik tu aku mintak maaf banyak-banyak . Bukan tak menarik . Tapi mungkin aku tak buka blogger dalam beberapa hari tu . Ataupun korang tak inform dekat chatbox tu . Sedikit sukar nak membalas follow korang . Betapa pentingnya korang kena inform dekat chatbox tu . Nasiblah kalau tak inform . Aku tak dapatlah nak follow balik .

Cuma tiga je amaran . Kalau ada sebarang ayat yang menyinggung perasaan korang aku mintak maaf banyak-banyak . Bukan niat aku nak sakitkan hati korang . Tolong ambil perhatian atas semua amaran yang diberi .

BAI


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comment:

ary_lee said...

errrrr,...
amaran ke tu?
*confuse @_@

Nara Insane said...

@ary_lee Apa-apa lah . Nasihat -.-