30 June 2012


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiii . Nampaknya bulan June nak habis . Bulan Julai pula akan tiba . Pejam celik pejam celik nak habis dah bulan June . Perghh , cepatnya . Hari yang berlalu haruslah digunakan sebaiknya . Harapnya begitulah aku .

Jadual kelas sudah diubah . Nampaknya jadual kali ni merbahaya untuk aku . Sejarah aku tak siap lagi . Cikgu suruh buat sampai BAB 8 . Aku masih BAB 6 . Dahlah panjang berjela . Mampu ke aku habis ? Ah , menyusahkan . Cikgu tak bagi pun buku hijau lepastu suruh buat BAB 8 sampai habis . Gila ah !

Minggu ni jugak merupakan minggu sukan . Harap harap berjalan dengan lancar . Aku jugak berharap cikgu kelas aku sibuk-sibuk . HAHA . Kejam tak aku ? Aku pun tak mampu nak tanggung kerja rumah yang makin lama makin berlambak . Aku pun makin rimas tengok kerja sekolah ni . Geo pun tak siap . Math pun tak siap . Weh , boleh gila ni ! -.- 

Boleh lagi aku duduk depan laptop dengan kerja sekolah yang berlambak ? Memang selamba . Padahal takut . Habis menggeletar lutut kaki aku . Doakan esok sekolah sibuk . Aku pun selamat . tsk . Sememangnya kejam diri ni . lolXD Makin lama makin merepek . 

BAI


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: