Now you I hate because your behavior


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo .

Hoi . Irah benci kau . Perangai kau tu dah keterlaluan sampaikan takde sape pun bertahan nak kawan dengan kau . Kau tu suka pengaruh orang . Kau buat perangai lebih-lebih . Semua benda kau yang nak . Semua benda kau je betul . Pelik . Ada jugak orang macam ni . Gila-gila punya perangai . Irah benci kalau orang macam ni . Kau buat , kau tak fikir perasaan orang lain . Sebab tu Irah mula benci kau . Mayat Hidup .

Korang tahu semua tu untuk sape ? Untuk bekas kawan lama Irah . Perangai dia dah keterlaluan . Irah dah tak tahan tengok perangai dia macam tu . Taunya mengutuk je . Maaf . Irah tak kan sebut nama dia kat sini . Irah masih punya perasaan simpati untuk buat semua tu . Irah ni kalau nak sakitkan orang tak sanggup . Sebabnya mesti simpati . Fikir kalau kita buat nanti dia sakit . Dia terasa . Dia malu . So , Irah mendiamkan diri . Takmau tambah dosa . Tak tertanggung nanti . Nak masuk neraka ke duduk buat perangai macam tu . AAAAAAAAAAAAAAAAA ._. Irah tak tahan dengan kau . Pegi blah la .

Lu tau kawan lama lu sekarang sudah jadi sebahagian dari kawan baik Irah . Sebab apa dia menjauhi kau ? Sebab kakak dia tak bagi . Sebab perangai kau keterlaluan buat orang tak selesa . Please la berubah . Jangan la berbangga . SHOW OFF . Jangan la perasan . AAAAAAAAAAAA ._. Irah paling tak suka orang yang perasan . Macam bangang lagi . Pegi la lu . Sapa nak suka kalau kau macam tu . Irah benci nak cerita dah .

Chow


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: