Jangan Baca ! Hmm,

Photo Sharing on PicYou

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo.

Hari ni Irah jiwang sikit ye :) JANGAN BACA ye :D Malu >,<


Aku suka kau ! Aku macam bodoh pulak sebab tersuka kau ! >,< sedihnya.Aku pernah tanya kau.Nasib aku baik sebab letak "kalau".
Ceritanya lebih kurang macam ni."Kalau aku suka kau apa kau nak buat ?".Dia jawab "Entahlah.".Jawapan dia macam menyakitkan aku !! Kenapa dia yang aku suka ! Kenapa dia yang aku cinta ! Aku benci ada perasaan macam ni !!! Lepastu dia ada cakap lagi "Kalau hang nak buat apa !".Macam perli aku je.Sesuatu yang menyakitkan sebab kena ada perasaan macam ni.Kenapa kebaikan kau yang memikat hati aku ?! Kenapa pertolongan juga membuat aku terpikat ?! Kenapa mesti macam tu ! Padahal dia taklah sehensem mana.Aku tahu dia suka orang lain.Tapi hati aku tetap macam tu.Tak berubah ! Kenapa perasaan makin hari makin bertambah ! Setiap kali kau baik dengan aku hati aku makin terpikat.Setiap kali kau tolong aku cinta aku bertambah ! Kenapa mesti macam tu ! Aku tahu kau suka siapa ?! Kawan aku sendiri.Macam mana nak lupakan dia kalau kebaikan dia membuat aku terpikat ! Kenapa mesti kebaikan dianggap cinta.Aku juga takut bila aku luahkan perasaan dia tak terima.Aku takut bila aku luahkan perasaan dia jauhkan diri daripada aku.Aku takut dia bencikan aku.Aku takut dia dah tak mahu kawan dengan aku lagi.Aku takut semua tu jadi sekelip mata bila aku luahkan perasaan ! Bila aku simpan hati ni terbeban sangat.Sampaikan peperiksaan aku terganggu.Keputusan mana yang harus aku buat ?! Aku takut semua tu terjadi.Tolong aku :'( Aku takut !
Hati aku terbeban kerana menyimpan perasaan yang dalam terhadap dia.Tolonglah aku.......


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: