Minta maaf sebab terpaksa menegur ini.


Hello peeps ! Saya bukan nak kutuk atau apa pun.
Saya bukan terasa atau apa pun.
Saya cuma tak suka cara dia menegur.
Saya tahu ramai yang menyokong post ini.
Saya juga paham perasaan si tuan blog yang post.
Minta maaf sebab terpaksa bercakap hal ini.

Cuba korang ke blog ini

>>> http://mypreciousblog90.blogspot.com/2011/12/peminat-k-pop-yang-bodoh.html

Ya,saya tahu ramai orang nak menyedarkan peminat KPOP supaya jangan taksub sangat.
Saya faham  !
Tapi jangan cakap sampai macam itu sekali.
Saya faham apa yang disampaikan.
Tapi Nabi Muhammad S.A.W. menyampaikan nasihat dengan baik tanpa sebarang ayat menyakitkan ,
tapi kenapa kita harus menyampaikan nasihat dengan ayat yang mungkin menyakitkan 
hati sesiapa sahaja yang membaca.
Saya bukan bermaksud untuk membela KPOP !
Tapi ingin memberi nasihat.
Saya minta maaf jika ayat ini boleh menyakitkan hati sesiapa yang membaca. :)
Harap anda boleh faham dengan post yang disampaikan.
Link yang diberi itu cuma tatapan anda.
Tetapi saya berharap kepada yang membaca post tersebut jangan komen benda yang bukan-bukan.
Ok.Wassalam. :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: