s0n0knya smlm....

Masa Hari Khamis tu syok sgt sbab aq bleh jumpa SYAZA SYAFIQAH.Dia tu kwn sklh lama aq...aq cerita lah skit masa mula2 aq bleh jumpa dia...masa tu kan bf dia yg suruh aq jumpa SYAZA SYAFIQAH untuk bagi salam sbab ayah syaza kan ada...aq jwblah mne aq tau umah SYAZA SYAFIQAH.last2 diorang tunjukkanlah aq mne umah syaza...aq ingat beberapa org je ikut gi umah syaza rupa-rupanya ramai sgt yg ikut gi umah syaza....dahlah aq sorang je pompuan yg ikut gi umah syaza...huhu...mmg syok gler...hahax...pastu aq bagilah salam kat tuan umah syaza...then ayah syaza kluar...aq pun getarlah skit coz aq mne knal ayah syaza tapi aq wat2 selamba mcm x takutlah dgn ayah syaza...pastu ayah syaza kluar kata yg syaza tido...aq x ckp apa2 pun ayah syaza dah gi panggil syaza...then syaza kluar...yg aq nak tergelaknya dia kluar mcm tu je...mcm dgn rambut yg sikat...adoi...apalagi aq pun tergelaklah...hahahax....tapi aq kcian arr kat syaza sbab smlm dia nangis sbabkan bf dia tu mcm dah berubah...bf dia yg ajak gi sklh pastu dia mcm x lyn syaza pun...dia byk citer kat aq psl bf dia...dia kata dulu bf dia xlah mcm tu...contohnya x nakal mcm skrg ni...huh!...mmg aq pun grm jgk dgn perangai bf syaza...sabolah syaza oii...mmg byk halangan bila bercinta...mcm pakar lakk aq ni kan...hahahax....smlm mmg syoklah syaza ajak aq jln dkt hujan tu tapi aq acuh x acuh sbab aq tk0t dmam...then balik mlm tu aq x laratlah dok melawak dgn syaza,islah,???(x tau nama) dan lain2lah...balik2 tu aq gi mandi pastu aq gi lah wat keja sklh...aq wat keja sklh sikit je...hehe...pastu aq dok atas nak rehat2 jap...pastu mata aq ngant0k sgt...then aq gi tandas nak basuh kaki...pastu aq tr0s tertido...mmg aq ngant0k gler mlm tu... :))
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: