Hari Ni Sye Bosanlah...



Hari ni aq bosanlah...aq x dpt pekena azharul lah yg buat aq bosan sgt2...huh!...masa rehat aq gi lah klas 1c...aq tunggu smpai klas 1c habis blajar...aq getarlah nak gi jumpa ISLAH...ntahlah sbab apa...huhu...pastu kwn aq gi tandas plak padahal yg aq ni byk keja sklh nak kena gi buat kat perpustakaan...mmg aq x suka bila byk keja sklh...huh!...pastu aq gi lah mundar-mandir antara 1c dgn tandas perempuan sbab aq ni takut skit nak ckp dgn azharul...hehe...pastu aq beranikan diri gi tnya kat azharul...adoi...grm gila aq dgn azharul sbab aq tnya mne islah...azharul mcm2 lah...pastu aq lari turun bwh tr0s gi perpustakaan...adoi...dahlah kwn2 aq dok blkg aq je...mamp0s jelah di0rang nak kata apa2 pun... :P


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: