bosan3...tension3...

sye tension gila!!!!!!!!!!!!dahlah azharul x lyn aq pnya fon...grr!!!!!!!!!!!pastu tadi kat sklh ntahlah spe aq x tgk lgi muka azharul jadi aq x pasti dia tu azharul ke x...hmmm...aq grm sgt tgk dia dok jeling2 mata dia.gila ke apa!!!!!!!!!!!!aq pun dah gila jadi dah.......hahahahahaha........grrr!!!!!!!!!!!aq dah x lrt nak nangis dah ni.aritu aq nangis sbab fawwaz skrg ni aq nangis sbab azharul plak.walaupun azharul x trima aq sbgai kwn dia tapi aq x bleh x kwn dia.aq x tau sbab apa....... :'( jhtnya kau........lps kau tgk muka aq x cantek kau x nak kwn aq kan.mmg sume laki mcm tu.bila tgk aq x cntek depa dah tggal aq dah.karna aq x cntek je depa dah tggal aq kan.sediyhnya aq.smpai aty ampa kan.tggal aq mcm ni kan.biaqlah aq dlm tangisan yg bersisa ini.aq dah x kwat lgi nak hidup klau mcm ni lah ampa wat aq mcm ni.aq menyesal gila pnya pakwe.aq menyesal gila berkenalan laki2 mcm ampa tu.x reti trima aq ke.aq cntek ke x cntek ke napenye???????????aq cuma nak kwn je.apa slhnya????????????cuba jwb kat aq????????coba mai habaq kat aq??????????aq nak jwpannya!!!!!!!!!!!!!x kan sbab aq x cntek je korang wat aq mcm ni hah!!!!!!!!!!!!!aq sediyh sgt!!!!!!!!!!!!!!!sbab wat aq mcm ni...aq cuma nak je......aq cuma nak kwn je.........aq menyesal............kau tau x!!!!!!!!!!!!!!aq menyesal dgn:

1.fawwaz
2.azraei
3.azharul

korang wat aq menyesal sgt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bye korang.............aq dah x thn lgi............aq mau nangis skrg jgk...........waa!!!!!!!!!!!!!!!
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: