ari ni x lah bosan sgt

ari ini ada gak reja nak wat sbab slalu dok umah x leh wat apa2 pun kan2.ari ni aku gi kdai blh thn sronok lah tu pun kdai kain.tpi klau pik  kdai pun bkn wat reja sgt pun stkat jga kaunter aje sbab x pndai jual mmg ada gak bsnnya kan.hurm....nak wat mcm mne wat ajelah smentra mak,ayah &adik gi kl tu pun bli kain je bkn gi jln2 pun.bosan2



                                                          ~ sekian terima kasih~
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: